Banlanmasına sevindim , Weble alakası olmayan biri olduğunu belli etmiş.
Piyasadan habersiz çok geldiyse fiyat kendisi yapsın derim.
Banlanma Konusunda Bende sevindim. ama Fiyat konusunda hem fikir değilim. Piyasadan daha yüksek bir fiyat Teklif Verilmiş. Benim Teklifim 800 ile 1200 arasında bir fiyat olurdu.. sonuçta 3bin lira günümüzde 3 aylık memur parası
Ama Bir işyeri olan bünyesinde 1den fazla eleman calıştıran vergisini veren biri için üst sınır bir teklif diyebilirim.