Bu adamla kessinlikle iş yapmayınız 20k hit yollayacaktı anlaştık ettik . ödemede ilk baş tutturdu iş başında adamın konuşmalarından güven alamadım ve iş sonunda dedim her neyse aradan 10 gün geçti toplamda yolladığı hit 500 . he ben para kaybettimmi hayır ama adamın iş ahlakını öğrendim msn'den küfürlerde yağdırdı r10.net'e . Bundan sonra bu adamla ticaret yapacak kişiler lütfen dikkatli olsun bu adamda *********** havası aldım.