peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üç beş kuruş için riske atmaya değmez bence.
Haklısın hocam da ie7 sürümünde bunları alt alta gösteriyor, kayma oluyor yani. Bende tablo yaptım, bir sorayım dedim sorun olur mu diye