1-rusların CSF anti hilesi kurulmuş:
http://playforce.ru/viewtopic.php?f=5&t=17
2-üstüne rusların opengl32.dll detected kurulmuş:
http://playforce.ru/viewtopic.php?f=5&t=18
3-türkçeleştirme yapılmıs gl hf
sxe kadar etkili olacagını sanmıyorum.birkaç dosya isminde değişiklik yaparak kırılabilir gibi geliyor.kesin çözüm değil.ama yinede hilelerin engellenmesi güzel birşey.bu çıkan hilelerin hepsini yabancılar yapıor türkler kendilerine özgü bi anti-cheat yapsa yabancıların uğraşıpta kıracagını sanmıyorum.
Hmm. Aslında biri yapsa sxe gibi geliştirilse çok güzel olur ama yapan çıkar mı bilemiyorum.