Codeking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kalitemden şüphe etme
Satarsan bu fiyata da helal olsun
iyi de neden - rep veriyorsun ki reple ayrıca işim olmaz. İstediğiniz kadar verebilirsiniz. Itrader önemlidir benim gibi düşünenler için.

Evet o fiyata 2 adet sattım şu anda.

Kalitenize güveniyorsunuz o zaman kalitenizi konuşturun. 3-5 daha fazla kazanmak için de piyasayı düşürmeyin.

10 kişiye 10 TL'den satacağıma 2 kişiye 50 Tl den satarım hiç olmazsa bir sorunları olduğunda daha kısa sürede ilgilenebilirim.

Benim fiyatım budur. İsteyen alır. İstemeyen almaz. Almayanlarında konuda yazmalarını istemem. Satış konusudur. Muhabbet& Geyik konusu değildir. Veya sizden görüş istediğim bir konu değildir.

heLLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kd bu fiyata satman gercekten zor ramazan zaten .htaccess ile filtreleme yaptiriyor sikayet gelenlere /kd
hayirli satislar
üsteki 10 kişi mevzusu geçerlidir.
.htaccess ile filtreleme yapabilirsiniz. Hergün uğraşırsınız.

Benim yazdığım sadece 1-2 kod değil. sql le birlikte 8 dosya değiştirildi/eklendi.