Merhaba arkadaşlar
Fotoğrafçı bir arkadaşım var ve photoshop öğrenmek istiyor prof. derecede...
Kursa gitmiş yada bu şekilde kurs yerleri duymuş olan varsa bilgilendirirseniz sevinirim
Geçen gün bi konu açtım yok tavsiye edilmez kendiniz bulun cart curt 50 tane laf yapıldı
Bu tarz boş mesajlar şikayet edilecektir... Bilgisi olmayanların konuya yazma zorunluluğu yoktur... Hatırlatiyim
Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkürler