ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-) önce ödemeyi alırım.
2-) cpanel mi kullanıyorsunuz plesk mi ?
Doyalar direct adminden alınacak.
Taşınacak yer cpanel.
İş yaptıktan sonra ödme yapcam.