AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hem o mevzu var hemde bu yaz r10 kapanıp durmaz inşAllah
Her sabah databese hataları var ve birde bunun üstüne yazın botnet olursa