Kosanbit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk Telekom, DGN'yi de satın almaz değil mi Dağhan Bey? (:

edit: imla
Daha 10 km captayiz. Superonline gibi simdilik bir zararimiz dokunmaz, 40-50 km'ye ulastigimizda sonumuz Invitel gibi olabilir