DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sene kapatsınlar seneye üyelikler kıştan hazırlanmasa adım Ünal değil
Bence bu konudan sonra bile önlemini alan alır

Ayrıca böyle bişey olursa modların msn veya mail adreslerini elen geçirenler modların başını çok ağrıtır.