Merhaba arkadaşlar.
www.miyaser.com diye bir sitem var.Yeni Web Sitelerinden Haberler kısmında sitemi sizlere tanıtmıştım.
Dün gece sanırım saat 22:00 sıralarıyı AdSense'ye başvuru yaptım.Hiç umutlu değildim ancak sabah mail kutuma baktığımda AdSense'nin onay mailinin geldiğini gördüm ve mailin gelme saati 23:31'dir.

Sizce onaylanma süreci nasıl?
Yorumlar?