Yazıklar olsun...Bir adam gibi oynuyan o vardı onuda gönderdiler ne diyimki ben sana galatasaray..Gelecek sezonda böyle rezil futbol oynansın o zaman hesabını sorarız..

Herşey için teşekkürler kewell seni Galatasaray taraftarın unutmayacak