Justian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam dedim gibi pr2 veya pr3 olması lazım teşekkürler teklifiniz içinde
benim algılar patlak bu aralar galiba, ısrarla prli demişsin ısrarla prsiz domain vermişiz kusura bakma