arkadaşlar merhaba,
4 yıldır yazdığım blogda az okunan ve ya hiç okunmayan eski arşivimi silmek istiyorum. Bunun için admin de Yazılar > Düzenle bölümünde Okuma başlıklı sütun var. Bu sütuna göre geçici sıralama yaptırabiliriz sanırım. Bunun nasıl olacağı konusunda bilgisi olanların, paylaşmalarını rica ederim.
Hayırlı günler...