Artık emeğe saygı kalmamış bunu öğrendim.Adamlar bir teşekkür etmeden konudan listeyi alıp linkini ekleyip çıkıyor.Hazıra alışan milletiz.

PhotoFatih53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sözünüzde durduğunuz için teşekkürler Serdal bey.
Hocam ne sözü? Teşekkürler.