herkesin aklında güzel bir fikir vardr ama kullanan olur diye yazmayabilrler
Evet aynı dediğiniz gibi. Fikir var ama söylemek istemiyorum çünkü bana özel olsun diyorum. Biraz teknolojik ve biraz da iginç daha önce hiç denenmemiş ve denenmesi akla bile gelmeyecek birşey benim tek ihityacım bu işte biraz rüzgar ve karanlık bir ortam... Şuanda bile heyecandan ölüyorum aklıma geldikçe.
Ama başka bir fikir söyleyeyim. Mesela karşılarındaki apartmandakilerle görüşür apartmana boydan boya bir pankart yaptırır " Benimle Bir Ömür Var mısın?" yazabilirsin pankarta. Yengeyi de ya telefonla balkona çağırabilirsin ya da az birkaç dk aşağı gelsene diyebilrisin. Tabi bu arada pankart gözükmüyo sen onu üst kattan aşağı saldırtcan birkaç kişiye ve spot ışıklarıyla da pankartı ışıklandıracaksın. Bunu gece yapacaksın. Bence süper olur.