Botların çalışma mantığını hatırlamıyorum arkadaşlar sadece botların içindeki ayar.php ve baglantı.php lere ayarlarını yapın ftp ana dizinine yollayın..

Çalışmazsa verdiği hatayı buraya yazın yardımcı olayım..