Şuan Zonguldak'ta gerçekten üzücü bir olay yaşanıyor. Bir çoğunu yakından tanıyordum, çocuklarına rahat bir yaşam sürebilmek için yerin dibine kadar iniyorlar. Hatta patlama olan yer Denizin altı idi, Düşünün artık ne kadar altta olduklarını. Allah sabır versin gerçekten.