Evet, arkadaşlar geri kalan 2 kişininde cesedine ulaşıldı ve göçük altında kalan 30 kişinin tamamen cesedine ulaşıldı.
Bir Zonguldak'lı olarak gerçekten çok üzülüyorum. Çok zor biz durum. Yani ekmek parası kazanmak için insanlar metrelerce yerin altına iniyor. O madenlerde çalışan çok akrabam var. ALLAH geride kalanlara sabır versin...