Konu
Kapıda ödeme olayı?
20-05-2010, 12:23:38
#16
rtaytug
grikurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Böyle birşey olabilir mi ki?
Fatura niye zorunlu olsun ki. Ben belki kibritten ev yaptım abime yollayacağım
Hocam bence ara ptt müşteri hizmetlerini (444 1 788) oradan sor daha net bilgiye ulaşabilirsin.