şimdi hocam havalandırma konusunda hıcbır sıkıntı yok tuvalet mevcut havalandırmada sıkıntı cekılmez heryerı pimapen camdır. evet 1 2 masa daha atabilirsin hocam istedikten sonra + olarak haftalık 100 150tlye calısan elemanlar mevcut yanımızda vardı 1 2 kişi o şekilde cumartesi pazar günleri sırf 100 150 200tl cıvarı bırakıyor gunluk kafenın butun herseyı tamdır hatta polıs arkadaslar bıle gelıp oyun oynuyorlar

kavga dövüş olmadığı sürece bir sıkıntı olmaz komşular açısından ev sahibi tanıdık istedikten sonra kontrat bile imzalatırız sorun değil