İnternet Download Manager'dan şaşmayın. Her ihtiyaca cevap veriyor sağolsun.
ben de IDM kullanıyorum fakat bir eksiği var, linkleri seç sağ tıkla indir türü birşey yok. örneğin forumlarda kod olarak verilen linkleri kopyala adres çubuğuna yapıştır uzun sürüyor.
flashget o yönden epey iyi...