cAgAbA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nakliye bende sağol... biraz sıkıntılı bir kayıt oldu çok da içime sinmedi ama hayırlısı bakalım ne olacak...
Hayırlısı bakalım.

Ben alacaktım. Şeytan dürtüyor... Fakat kaliteli jenerik olmadıkça almama kararı aldım.

Güzel iş görür bu domain.