Rc2n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaç yıldır bekliyorum diyo yeni adsense hesabı açmak çözüm değildir..
3 kere gelmezse bidaha yollmıyorlar diye biliyorum o yüzden öle i tavsiyede bulundum.