site benim olsa sana reklam verip de desteklerim ama herkes öyle düşünmüyor. mesela tokikayabasi diye site vardı, adamlar toki'nin kayabaşı'nda yaptığı siteden haberler ekliyordu, resimler videolar vs. toki'ye mail attılar, "gelişmeleri bize söyleyin, siteden duyuralım" diye. toki'den cevap geldi: "toki adı bizim tescilli markamızdır, bunu kullanamazsınız" sonuçta adamlar ismi değiştirdi, toki de tek satır bilgi vermedi.

sorun şu: eğer sitede sözkonusu marka model ile alakalı olumlu yazılar yazacaksan sorun olmaz. ama sen veya bir üye gidip de "bu araba yaramaz, şurası bozuk, burası biçimsiz" gibi arabayı kötüleyici, alıcıyı soğutucu mesajlar yazarsanız acımazlar.