firma büyük bir firma zaten, tescil yapmamış olacaklarını sanmıyorum. heleki 96 dan beri üretilen bir modelin tescilini 14 senede illaki yapmışlardır

peki wipo ile domain elden gitti diyelim, bu durumda wipo için masraf çıkarmı bana? domaini verdik diyelim, bide üstüne wipo falan para ödemeyelim