markamodel olduğuna göre ve firma da geri zekalılarca yönetilmiyorsa tescil vardır ve kötü olasılığı göz önüne alman lazım.
aslında, aklı başında her firma, (aleyhte yayın yapmadığı sürece) bir çeşit müşteri hizmetleri işlevi göreceği, temel, basit hatta zaman zaman karmaşık sorunların bile kendisine gelmeden cevaplanacağı ve varsa müşteri hizmetlerinin iş yükünü azaltacağı için markamodel forumu ya da sitesi açan her kullanıcıyı desteklemeli ama yine de her türlü olasılığa açık olman lazım. sivri birinin çıkma olasılığı her yerde, her zaman vardır.