bir araba sitesi yapmayı düşünüyorum, daha doğrusu bir marka ve modelin fan sitesini, ucuz ve çok giden bir arabanın. yalnız direk olarak markamodel.net şeklinde alacam domaini; renaultclio(.)net gibi (domain bu değil). bu domain ile aracın üretici firması bana wipo açabilirmi? ben domaini onlara satmaya çalışmayacam çünkü, sadece araç hakkında bir forum açacam. fikirleri alayım