dostum yaptım demekten kastım o zaten. default temasının heryeriyle oynadım.kendime özgü bir tema oluşturdum.ne var bunda bukadar gocunacak.

diğer konulardaki saçma şeyleri yazmayın demiştim ama yine yazmışsın ne yazıkki...