tskler o hocam sanirim o mail adresine dunya mail atmisimdir.aciklaman icin tskler pasa pasa paramizi aliyorsalar geri odemesinide bilcekler o kadar tfl vs vs gizli bir firmaki sanirim hirsiz olduklarin ilan etcekler.benim gibi bir cok insanin parasi sorgusuz sekilde icerde duruyor durumda ama bu sekilde bir calisma sistemi olmaz.ben parami bir sekilde alirim alamasamda bu klavye benim elimde oldugu surece o mail adreslerine elimden dokunen cumleleri her gun defalarca yazarim.