hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olsa bende alırım, paket saklama derdine son
benim 80 gb ipod classic vardı 10 güne kadar düşürdüm bozuldu tamir fiyatı 100$ en iyisi ben onu alayım birşeyler düşüneyim ((: süper..