HB'den bu Mart sonunda aldım. Şu an kullanıyorum. Kargo sana ait. 50 TL.

Birkaç mesaj ve sohbet dışında hiç yazı yazmadım.

Satma sebebim; klavyenin ağır olması.

http://www.hepsiburada.com/ProductDe...oductid=bd4111