Ben bi yeri anlayamadımda, yani ben diyelim 10 ıp olan ServerBrowser.vdf dosyasını koydum.. Diğer arkadaşlarda kendilerinkini koydu bu IP'ler hepsi bir ServerBrowser.vdf içindemi toplanıyor