sorun yok geçmişi sil başka browser dene ip yenile eğer hiçbiri olmadıysa mailinle bir daha üye eğer kabul ederse demekki üyelikte sorun var bazen oluyor benim refimle üye olanlar bazen görünmüyor
Cookilerden vs. sorun olabilir desem ftp'den de bağlanmıyor şifremi unuttum diyorum mail adresimi veriyorum böyle bir mail yok veritabanında diyor muhtemelen blocklanmış .
Şimdi ben hiçbir illegal işlem yapmadığım halde zaten 1 aydır ip adresim sabit başka bir ipden giriş yapma şansım yok , benim üyeliğimi bir ayda 15 dolar olduğunda silerse ben niye bir daha üye olayım yapanlar sabahtan akşama kadar adlt film upload ediyor illegal dosya paylaşıyor günde 50 dolar kasanlar var yasa dışı, biz telif hakkı olmayan herkese açık legal dosyaları paylaşıyoruz bizim üyeliği yasaklıyorlar .