NgSharpz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu satışını yaptığım Rubixa scriptini benden alan awdizayn adlı arkadaşımız,scriptimi editleyip satışa sunmuş.Kanıt olarak scriptimin Javascript kodlarını gösterebilirim,o kısımlardan anlamadığı için kodlarımı değiştirememiş.

Kimseyle kötü olmak,tartışma yaşamak istemem fakat verdiğim emeklere karşın ucuz fiyatta sattığım scriptimin suistimal edilmesine de göz yumamam.

http://prntscr.com/dcbx | Benim Sitemdeki Kodlar
http://prntscr.com/dcc5 | Onun Sitesindeki Kodlar

Benim Satış Konum

Önceden de scriptimi satmak için girişimde bulunmuş fakat anlaşılacağından korkup açık demo vermediği için konusu kilitlenmişti.

Bu da kendisinin scriptimi satmasındaki 2. girişimi oluyor tahminimce bu forumda.

URL'leri kontrol edebilirsiniz.Bunlar yetmediyse sitenin kaynak kodlarını açıpta rahatça anlayabilirsiniz,Div İD'lerine kadar aynı.

Gereğinin yapılmasını rica ederim.Teşekkürler.


Bir R10 zeki arkadaş klasigi baskasının scripti satma vakası