cuhadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Explorerin olduğunu gördüm ama firefox u da bellemiş adamlar
host files yani windowstan yapılıyor. istersen safari istersen opera kullanın yine değişir o sitenin kaynak kodlarına baksaydınız keşke iframe ile google bir bölümünü çağırıyordur