Konu
Satılık Şişme bot
18-05-2010, 13:50:46
#27
Paşa
Aman ha ben gibi eşeklik edipte bu botun üzerinde oltayla balık tutmaya filan kalkmayın sonra iğne bota batar, dipteki kamışlarda size. Yazık olur gıcır gıcır telefonunuza.
Yaşamadan bilinmez