Aman ha ben gibi eşeklik edipte bu botun üzerinde oltayla balık tutmaya filan kalkmayın sonra iğne bota batar, dipteki kamışlarda size. Yazık olur gıcır gıcır telefonunuza.

Yaşamadan bilinmez