RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kapanırsa kapansın umrunda değil fakat sicile falan işlermi?

Site bende olsa gam yemicem yaptıysam cezasını çekerim dicem.
Pek zannettmem aslında. Yani günde kim bilir kaç tane böyle site kapatıyorlardır sayısı bilinmez. Hangi birisi ile uğraşsınlar ki. Siciline işleyecek bir şey yoktur sanmam. Ayrıca o sana gelen bilgi maili konudan silmeni öneririm