meraba bi sorunum olcak bana göre çok büyük bi sorun bi tane wordpress teması indirdim kendimce editledim ilk domainime kurdum http://jawax.net/script - görüntüsü bu şekilde yeni aldığım domaineme de kurdum http://dioksit.net ama bunda tüm ayarlamaları yaptım halde jquery ve ajax modülleri çalışmıyor jawaxa girip baktınığzda search ve archive e tıklanıdınzda animasyonlu gibi açılıyor ama aynı ayarları optionsdan dioksit için açtım save dedim anasayfaya girip bakıyorum yine aynı yine aynı hosting sahibi şirkete de anlattım durumu haklı olarak hata kodunuzu söyleyin dediler ama hata kodu falan yokki hiç bişey anlamadım bu durumdan lütfen yardım abilerimmm