DeepZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sidebarda ve footerde reklam var. Tık alamamanız normal. 1 tane header'a 468x80 lik reklam yerleştirin. postların arasındada reklamlar çıksın. tık oranı artacaktır.

headerde 468 güzel durmuyor ama

728 koysak


yazı ortasına hangi boyutta koymalıyım?