Hepsini okudum ve sabah sabah gülmekten kırıldım.

)
Burada da apaçi abimiz , Küpeyi sağ kulağına bilgisayardan ayarlamış.

Alıntı
Ayrıca giydikleri kıyafetlerin markası kesinlikle dolce & gabanna'dır.
Bu cümlenin harfi harfine katılıyorum. Gerçekten öyleler Dolce&Gabanna giyer , Bi' çok kesim..