[QUOTE=
E-DiziFilm(nokta)net
E-Memur(nokta)net
E-Emekli(nokta)com
E-Talip(nokta)com
E-iliski(nokta)com
E-Tivibu(nokta)com
E-Tavla(nokta)net
E-Kitapci(nokta)net
E-Tarama(nokta)com
E-iddia(nokta)com
E-Anne(nokta)net
E-YemekTarifi(nokta)net
E-Alem(nokta)com
[/QUOTE]
bu domainler deliymiş ya. bu ay çok fazla domain regledim. ilk fırsatta sana uğruyorum kardeş. fiyatta da anlaşabilirsek ne mutlu. kolay gelsin iyi satışlar.