[QUOTE=

E-DiziFilm(nokta)net

E-Memur(nokta)net

E-Emekli(nokta)com

E-Talip(nokta)com

E-iliski(nokta)com

E-Tivibu(nokta)com

E-Tavla(nokta)net

E-Kitapci(nokta)net

E-Tarama(nokta)com

E-iddia(nokta)com

E-Anne(nokta)net

E-YemekTarifi(nokta)net

E-Alem(nokta)com


[/QUOTE]

bu domainler deliymiş ya. bu ay çok fazla domain regledim. ilk fırsatta sana uğruyorum kardeş. fiyatta da anlaşabilirsek ne mutlu. kolay gelsin iyi satışlar.