Hem yıllık 300 tl, hemde 1 ay ücretsiz isiyorsunuz, hemde bu düşük fiyattaki bir ürünün kapanmamasını istiyorsunuz, gerçekten ilginç..

Mantıklı olmanız gerekli, eğer performans istiyorsanız burda ucuz satanları değil, sezer arkadaşımın dediği gibi bütçenizi yüksek tutarak kaliteli vps'lerden almanız gerekmektedir.

Bugünlerde iyi bir sunucu ücreti yaklaşık 300 tl / aylık, bu sunucuda vps'ler sağlıklı olması için ve performanslı olmasını istiyorsanız en fazla 7 vps kurulmalıdır, taş çatlasın 8 tane. Sizin istediğinizle hesaplarsak 7 x 25 tl = 175 tl yapar. Geriye kalan 125 tl cebinden çıkması gerekiyor, zaten düşük seviyede çırpınan host firmaları ne kazanıyor ki ne ödeyecek ?

Bunun içinde bilinçsiz meslektaşlarımız zavallı sunucuya 20 tane vps dolduruyor, anca çıkıyor parası, sizin gibi mağdur olmuş beyefendiler asla kapanmamasını istiyor sistemin, veya burda şikayet konuları ard arda geliyor, " NEDEN SİTEM KAPALI ? NEDEN VPS'M KAPALI ? KALİTESİZ (Firma Adı) "

Bunları haddim olmasa bile, sizi bilgilendirmek adına söylemek istedim. Umarım ciddiye alıp, host firmalarının ne gibi zorluklar çektiğini anlarsınız.

İyi çalışmalar dilerim,
Ömer ORHANALP
Cep.: +355 68 468 218
Ofis.: +355 42 356 944