Üye numarası yüksek olanlar kalitesiz üye mi ? saçma
Yazımı tekrar okursan sevinirim. Ben demişim ki:
Aslında üye numarasına göre adam seçmek veya burayı sınıflandırmak değil söylediklerim. Sadece üyenin çok olmasıyla aslında r10 gibi bir sitenin terse doğru ilerlediğini söylemek istedim. Eskiye göre daha çok para kazandı. Daha çok hit aldı ve tanındı. Fakat eskiye göre hiçbir zaman sahip olduğu huzuru,paylaşımı,dostluğu,aktiviteleri v.s bulamaz.
Konuyu önce bir okuyun kardeşim. Ben burada 5 yıldır yeni gelenlere laf atmak için girmiyorum. Demek istediğim de yukarda gayet açık ve net.
Az sayıda üye varken istediğin her türlü desteği alabiliyordun. Maddi ve manevi bir değeri vardı. Sen az kazandığında senin için uğraşan, sana karşılıksız link veren. Sana ücretsiz script yazan veya tasarım yapan. Sana hitlerin düştüğünde ücretsiz hit gönderen. Keyfin yokken seni dışarıya çağırıp beraber yemek,içki içebildiğin hatta bazen küçük tatillere çıktığın insanlarla doluydu burası. Maddi durumun kötü olduğunda sana sunucu kiralayan veya kendi sunucusunu sana teslim eden, domainlerini senin yerine uzatanlar vardı.
Şimdi 10dk ayırıp forumdaki işlere,başlıklara bak. Yukarda yazdıklarımdan oluşan bir forum görebilecekmisin. Ben bu yüzden r10 sitesinin büyüdükçe maddi olarak kazanç sağladığını ama manevi olarak yerin dibine girdiğini söylüyorum. Radmin'in ilk mesajlarını bi kontrol edin forumda. İlk başlarda neler yazmış neler söylemiş burasını kurarken. Şimdi ne durumda ve söylediklerinin ne kadar arkasında durmuş anlayabilirsin.