Benim id numaram 136 ve 05-07-2005 tarihinde üye olmuşum. Bütün mesajlara baktım 4-5 kişi sadece 1000 sayısının altında. Bu aslında forumun ne kadar kalitesiz duruma düştüğüne bence bir örnektir.
Forum ilk açıldığında aslında bazı üye numaraları hemen doldu çünkü kimisi 2-3 farklı ismi kayıt ettirdi başkası almasın diye. Ben 136 diye kayıt olduğumda 100 kişi ancak vardık sanırım. 2005-2007 arasında bu ilk 0-1000 numaralı üyelerden 3/4 ü devamlı aktif kaldı. Şuanda 1/4 ü kesinlikle yoktur. Kimisi ban yedi kimisi üyeliğini sildirdi, kimisi farklı hesap açtı v.s Aslında üye numarasına göre adam seçmek veya burayı sınıflandırmak değil söylediklerim. Sadece üyenin çok olmasıyla aslında r10 gibi bir sitenin terse doğru ilerlediğini söylemek istedim. Eskiye göre daha çok para kazandı. Daha çok hit aldı ve tanındı. Fakat eskiye göre hiçbir zaman sahip olduğu huzuru,paylaşımı,dostluğu,aktiviteleri v.s bulamaz.
Üye numarası yüksek olanlar kalitesiz üye mi ? saçma