hayirli olsun... pek anlamli durmuyor ama anlamli olanlarin da yanlarina yaklasamayiz
Hayırlı olsun darısı anlamlılara...
teşekkürler arkadaşlar
Hayırlı olsun hocam işallah ilerde benimde olur

hiç yoktan 4 harfli .com domain kötüsü olmaz heralda.
açılımını yapmaya çalışalım
yarın
felaket
uçacak
ordan saçmaladım her neyse işte

böyle bi açılım olursa ohohohoh

