KoRuYuCu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Radmin fena kızmış ; Fenerbahçe'ye anlaşılan.




Türkçe kelimeleri ve harfleri lütfen daha dikkatli kullanda, yazdığını okuyabilelim.
hocam adam fenev yazmış ona bişe demedin