Patlarsa napcaz, iyi bir soru,bende bilmiyorum

Bir yerde patlayan yerini yaparlar herhalde...
ya adam denizin orta yerindeyken patlarsa

ya buz dağına çarparsa
Üstad arkadaşla aynı düşüncelere girdim.

içimiz fesatmış kolay gelsin alacaktım bizde varmış bi tane
İşte bu yüzden 1 tane daha alıcaksınız, ikisinide şişirip öyle açılacaksınız. Biri patlarsa biri filika niyetine