Projelerimiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Patlarsa napcaz, iyi bir soru,bende bilmiyorum Bir yerde patlayan yerini yaparlar herhalde...
ya adam denizin orta yerindeyken patlarsa ya buz dağına çarparsa


Sekoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad arkadaşla aynı düşüncelere girdim. içimiz fesatmış kolay gelsin alacaktım bizde varmış bi tane

İşte bu yüzden 1 tane daha alıcaksınız, ikisinide şişirip öyle açılacaksınız. Biri patlarsa biri filika niyetine