Radmin fena kızmış ; Fenerbahçe'ye anlaşılan.


DuggacONE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün qece hiç tanımadıqım bir fenevliye sırf 2 dakika
sevinsin diye usulca sokulup bursa berabare kalmış dedimmm
Türkçe kelimeleri ve harfleri lütfen daha dikkatli kullanda, yazdığını okuyabilelim.