yelkenbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanında Bir Tane Patlatmıştım Çok Güzel Ürün
Hiç kullanmadım,nasip olmadı belki ilerde kullanırım Fiyatta pazarlık payı vardır...