Konu
Satılık Şişme bot
17-05-2010, 19:28:31
#9
Ferhat
yelkenbilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zamanında Bir Tane Patlatmıştım
Çok Güzel Ürün
Hiç kullanmadım,nasip olmadı belki ilerde kullanırım
Fiyatta pazarlık payı vardır...